Klient: ALPLA, přední výrobce plastových obalů
Projekt: Edukační kampaň pro školy
Mechanika: Tvorba metodické příručky pro školy na téma udržitelnost a sekundárně pro podporu kritického myšlení. Připravili jsme sadu materiálů tematicky zaměřených na využití a recyklaci plastů, které poskytují metodickou podporu pro učitele environmentální výchovy v mateřských, základních a středních školách.
Výsledek: Zapojilo se téměř 300 škol a 8 500 žáků a studentů z celé České republiky.
Doprovodné aktivity: online workshopy o plastech s klientem a dalšími zúčastněnými stranami, konference pro učitele zaměřená na environmentální výchovu, výstupy v médiích.
Realizováno od září 2023 do června 2024.
Klient: Disney+
Projekt: Launch Disney+ pro český a slovenský trh
Mechanika: Strategicky jsme nastavovali a koordinovali veškeré marketingové aktivity, aby byla služba úspěšně uvedena a přijata širokou veřejností. Tvořili jsme komunikační kampaně a spolupracovali s klíčovými partnery, čímž jsme zajistili maximální dosah a efektivitu.
Výsledek: V roce, kdy společnost vstoupila na náš trh, měla Česká republika jedny z nejlepších obchodních výsledků ve střední Evropě.
Realizováno: 2022 - 2023
Klient: LOKÁLOVÉ
Projekt: Dlouhodobé PR
Mechanika: Naše agentura spolupracuje s Lokálové, což je organizace, která podporuje poctivé farmáře, pěstitele a výrobce zaměřené na kvalitní lokální suroviny, řemeslnou výrobu a udržování tradic s respektem k lidem i krajině. Skrze PR aktivně zajišťujeme růst komunity kolem značky, oslovujeme konzumenty a motivujeme nové zákazníky k nákupu u těchto farmářů. Zároveň pečujeme o dobré jméno a značku samotných výrobců, aby se jejich práce dostala do povědomí co nejširší veřejnosti.
Výsledek: Rostoucí komunita, zájem o podporu ze strany samotných českých výrobců.
Realizováno: 2021 - 2024
Klient: Rakuten Kobo, kanadský výrobce e-čteček
Projekt: Launch nových produktů na českém trhu
Mechanika: Několika vybraným novinářům z předních technologických a lifestyle médií jsme poskytli čtečky k testování a zajistili recenze v titulech. Vydali jsme tiskovou zprávu včetně návodu použití, tipů na využití čteček a technických parametrů ve srovnání s konkurencí.
Výsledek: Mediální zásah 2,2 milionu lidí během 2 měsíců. Recenzi nebo tip na nové čtečky vydaly např. HN.cz, prozeny.blesk.cz, ONA Dnes nebo Computer World.
Realizováno duben - květen 2024.
Klient: Vše pro dětské skupiny
Projekt: Nastavení marketingové strategie a PR
Klient, nabízející spoustu cenných služeb, po kterých je poptávka, je snem každé agentury. Takový klient zase potřebuje silného partnera pro nastavení komunikační strategie a metodologie. Ne vždy se totiž musíme podílet i na samotné realizaci.
Mechanika: Několikahodinový workshop s klientem a stratégem, jehož výsledkem bylo zadání a následná tvorba strategie. Absolvování rebrandingu a příprava hladkého přechodu pro všechny komunikační kanály. Společná realizace stěžejního anuálního eventu a nakonec i příprava mechaniky pro samostatné marketingové aktivity.
Výsledek: PR výstupy v hodnotě 4mio během 5 měsíců spolupráce.
Realizováno srpen - prosinec 2023
Klient: IKEA
Projekt: IKEA Sousedské večeře
Mechanika: Vybrali jsme oblasti s cílovou skupinou a zvolili nejvhodnější komunikační kanály pro doručení pozvánky na večeři. Cílem bylo oslovit nové obyvatele domů, kteří neznají sousedy. Rizikem byla zdrženlivost Čechů v budování sousedských vztahů. Abychom zajistili vysokou účast, použili jsme pozvánku v tónu IKEA a přizpůsobili komunikační styl. Pozvánka byla osobní, s možností registrace na webu. Komunikaci jsme podpořili "chodícími plakáty" a konkávními vozy. Cílem bylo příjemné setkání sousedů, které sekundárně spojí IKEA.
Výsledek: Na akci se sešlo 3 424 sousedů, což překonalo očekávání. 50 % účastníků se seznámilo se sousedem a 99 % si akci užilo. IKEA eventy inspirovaly 500 dalších sousedů k pořádání privátních večeří v Praze, Ostravě, Bratislavě a Budapešti. IKEA ČR pro iHned (2. 2. 2016) uvedla, že projekt pokračuje i letos. V daném fiskálním roce dosáhla IKEA ČR rekordních výsledků a projekt "Sousedských večeří" měl pozitivní ohlas i na globální úrovni, což inspirovalo další trhy.