
Klient: Amelie, z.s., spolek pomáhající lidem s onkologickou diagnózou i jejich blízkým
Projekt: Literární soutěž pro studenty středních škol
Mechanika: Vyhlášení soutěže pro střední školy s názvem Žít, nejen přežívat. Plakát s výzvou vytvořil mladý umělec Matyáš Hošek známý jako Maappi. Slavnostní vyhlášení vítězů doprovodilo autorské čtení soutěžních povídek. 12 nejlepších povídek poté namluvili přední čeští herci a herečky (děkujeme!) a vznikla dechberoucí audiokniha.
Pro tento projekt jsme Amelii propojili s nadací Fuck Cancer, která má k mladší cílové skupině blíže. Vzniklo video s příběhy několika onkologicky nemocných lidí, kteří jsou klienty obou spolků. Video zhlédlo přes 10 000 lidí.
Výsledek: Do soutěže se zapojilo 65 studentů, kteří zaslali své originální literární příspěvky. Návštěvnost webových stránek Amelie se v období soutěže zvýšila o téměř 40 %. Celkový organický dosah kampaně (média, sociální sítě, influenceři) byl přes 350 000 lidí. Na Audiolibrix byla audiokniha Žít, nejen přežívat 2. nejstahovanější v kategorii Novely a povídky a 8. nejstahovanější audioknihou vůbec. Čtenáři knize zanechali skvělá hodnocení a recenze.
Realizováno říjen 2023 - duben 2024
Klient: ALPLA, přední výrobce plastových obalů
Projekt: Edukační kampaň pro školy
Mechanika: Tvorba metodické příručky pro školy na téma udržitelnost a sekundárně pro podporu kritického myšlení. Připravili jsme sadu materiálů tematicky zaměřených na využití a recyklaci plastů, které poskytují metodickou podporu pro učitele environmentální výchovy v mateřských, základních a středních školách.
Výsledek: Zapojilo se téměř 300 škol a 8 500 žáků a studentů z celé České republiky.
Doprovodné aktivity: online workshopy o plastech s klientem a dalšími zúčastněnými stranami, konference pro učitele zaměřená na environmentální výchovu, výstupy v médiích.
Klient: Disney+
Projekt: Launch Disney+ pro český a slovenský trh
Mechanika: Strategicky jsme nastavovali a koordinovali veškeré marketingové aktivity, aby byla služba úspěšně uvedena a přijata širokou veřejností. Tvořili jsme komunikační kampaně a spolupracovali s klíčovými partnery, čímž jsme zajistili maximální dosah a efektivitu.
Výsledek: V roce, kdy společnost vstoupila na náš trh, měla Česká republika jedny z nejlepších obchodních výsledků ve střední Evropě.
Klient: LOKÁLOVÉ
Projekt: Dlouhodobé PR
Mechanika: Naše agentura spolupracuje s Lokálové, což je organizace, která podporuje poctivé farmáře, pěstitele a výrobce zaměřené na kvalitní lokální suroviny, řemeslnou výrobu a udržování tradic s respektem k lidem i krajině. Skrze PR aktivně zajišťujeme růst komunity kolem značky, oslovujeme konzumenty a motivujeme nové zákazníky k nákupu u těchto farmářů. Zároveň pečujeme o dobré jméno a značku samotných výrobců, aby se jejich práce dostala do povědomí co nejširší veřejnosti.
Výsledek: Rostoucí komunita, zájem o podporu ze strany samotných českých výrobců.
Klient: Rakuten Kobo, kanadský výrobce e-čteček
Projekt: Launch nových produktů na českém trhu
Mechanika: Několika vybraným novinářům z předních technologických a lifestyle médií jsme poskytli čtečky k testování a zajistili recenze v titulech. Vydali jsme tiskovou zprávu včetně návodu použití, tipů na využití čteček a technických parametrů ve srovnání s konkurencí.
Výsledek: Mediální zásah 2,2 milionu lidí během 2 měsíců. Recenzi nebo tip na nové čtečky vydaly např. HN.cz, prozeny.blesk.cz, ONA Dnes nebo Computer World.
Klient: Vše pro dětské skupiny
Projekt: Nastavení marketingové strategie a PR
Klient, nabízející spoustu cenných služeb, po kterých je poptávka, je snem každé agentury. Takový klient zase potřebuje silného partnera pro nastavení komunikační strategie a metodologie. Ne vždy se totiž musíme podílet i na samotné realizaci.
Mechanika: Několikahodinový workshop s klientem a stratégem, jehož výsledkem bylo zadání a následná tvorba strategie. Absolvování rebrandingu a příprava hladkého přechodu pro všechny komunikační kanály. Společná realizace stěžejního anuálního eventu a nakonec i příprava mechaniky pro samostatné marketingové aktivity.
Výsledek: PR výstupy v hodnotě 4mio během 5 měsíců spolupráce.